13/11 - 10!

Lördag och jag gör absolut igenting medans alla mina vänner taggar fest!
Det är inte ofta något händer här, så nu taggar alla till pedofilfesten som jag nu mer kallar det!
En 19 & 23-åring har festen och min brors BARN är bjuden..känns ju lite pedofilakrigt om ni frågar mig :)

Igår var det fredag vilket betydde fredagsmys..Jag bjöd hit mina vänner & det blev film ( the last song ) ÄLSKAR FILMEN. Vid halv 12 började vi dra oss ut för alla skulle hem och jag följde azra hem med steffie. Sen sov steffie här, mysssss! Den bruden är verkligen helt underbar..
Imorse när vi aknde gjorde vi god frukost sen kollade vi på american histori x. Har ni inte kollat på den så gör det!!

Nu sitter jag här och gör ingenting, ska laga något gott funderar jag på. Pizza kanske?
Nej men nu ringer jag ajla och försöker få ut henne lite haha.



Sen förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0