skolan imorgon!

har haft fullt upp därför har dte inte blivit någon uppdatering.
Fredag idag och jag är tröttare än någonsin. Gjorde nationella imorse, stolt över mig själv som en gjorde det!
Ja va klar runt halv 10, sen vi 10 gick jag,ida L & nilla till klassrumet och började fixa inför öppethus. Fick lunch så efter maten va hela klassen där! Jag gick ifrån skolan kvart över 4,FY FAN!
Kan säga en sak, tänker INTE städa imorgon.
Kom hem och somnade nästan direkt, vaknade käkade sen dess har jag bara suttit vid datan.
Nu ska jag och pappa kolla på film, länge sen vi hade filmkväll! har laddat med godis och lite annat gott.
ha det bra! :)

Ni som nu ska välja gymnasie borde komma imorgon, vi har massa nya linjer ni kan kika på :) 10.00-14.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0