söndag

Hej :) Ser att fler har tittat in hit, så kul.
Idag är det söndag och det betyder att man ligger hemma och är helt död, pappa stack imorse och är inte hemma än. Jag hade tänkt ta mig ett mysigt bad med ansiksmask och det dära.
efter det ska jag plugga lite på gramatikprovet som jag har på onsdag!
Det va nog allt, ha det så bra!



Äkta kärlek är en obrytbar cirkel. När du älskar blir du sårad. När du är sårad så hatar du. När du hatar försöker du glömma. När du försöker glömma, börjar du sakna. Och när du välbörjar sakna kommer du tillslut förälska dig igen. Älskling du är cirklen jag omöjligt kan bryta.




Kommentarer
Postat av: amric

vad hände med mer uppdaterande :O haha cekam cekam :* <3

2010-11-15 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0