Vilken kväll/natt :D

Igår kväll hade jag en tjejmiddag för ajla,ismeta & elma!
Fy fan
vad jag hade kul :) Vi hade så kul att vi somnade vid 6 imorse, herrgud!
Detta är verkligen något jag tänker ha igen, finns det något roligare än bosniska kommentarer och dansa kolo natten lång? nej skulle inte tro det!
Nu taggar vi konserten imon!!!!!!! bice puna diskoteka kada udze sexi mikki i ljepota zerina ;)
Lite synd att inte gullet ska vara där, men jag kommer ha sjukt kul med mina vänner!
Djogani & serif, vilken kväll asså.
Nej nu ska jag byta om, sen dra ner till byn för att köpa något fint tills imon :) håller tummarna för jag hittar  något (a)





Jag är så glad jag hittat dig, du har det där lilla extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0