26/1

shulululu läsare ( amra, vet du är min stammis) :)
Jag mår toppen, vilket jag hoppas ni med gör?!
Skolan är nu igång vilket känns både tråkigt me ändå nice, slipper dega hemma. Jag gr absolut ingenting här hemma, jo jag kollar på SEHERZADA ( love it ).
Har även börjat läsa boken "spelet", läs den!
Helgen börjar även närma sig nu, ska faktiskt va mycket med familjen. Fredag ska vi på middag hos bror där några andra släktingar kommer att va. Lördag spnderar jag säkerligen med haris, knappt träffat han sen jag kom hem.
Suger att vara i Osby faktiskt, men om 23 dagar är jag hos min älskade igen :D
har gått upp 5 kg hos henne, helt sjukt..


HÄR EMINA, LÄSER DU DETTA NU?
YOU ARE THE BEST <3

Kommentarer
Postat av: amra :D

ooo grattis tjejen uppdaterade sin blogg ääääääääääääntliiigen :D! hahaha vi vill se meeer :D:D!

2011-01-27 @ 19:43:13
Postat av: amra

tooo siine lipi :D, ja sam tvoj stammis ovdje.. hahha svaki dan besökam nikad nista novo du måste fan börja blogga mer nu ! haha

2011-01-27 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0