neostavlljaj me sad.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D allt bra?
Jag mår helt fantastiskt, lite trött efter gårdagen men när jag tänker på hur bra dag/kväll jag hade så var det värt det. Emina,ilir, flamur, haris & ajla kom runt halv 4 och stack sen hem runt halv 11 eller något. Jag hade det verkligen helt underbart roligt. Att dom kom från karlskrona hit för MIN skulle, för att se MITT hem gud så glad jag blev. Vi åt, åt & åt kändes det som :)
Men på fredag åker jag till dom vilket är fantastiskt! Då kommer även ado(min bebbbbbe) till karlskrona, och det vill ja inte missa.
Nej nu måste jag plugga :/ Ville bara säga hej och berätta min helg.
PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:39:37
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: DIN BEBBE

DIN BEBBE <3 :D FANTASTISK ÄR DU :D

2011-04-13 @ 01:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0