tisdag 22/3 - 11

Hej alla invalider..
Ville bara kika in och säga att jag mår skit bra, vet det var ett tag sen men jag har faktiskt ett liv.
Idag har mitt humör varit lustigt, ena minuten är jag helt flippig andra irriterad till max och så höll det på hela dagen. Mitt jävla horoskop stämmer in helt idag :o
Förresten jag var i karlskrona i helgen, lika underbart varje gång. Lördagen var det fest vilket var helt okej, jag fick iaf saker och ting förklarade. Att säga hejdå var hur jobbigt som helst, jobbigare och jobbigare varje gång. JAG SAKNAR DOM SOM FAN REDAN!!!! Men vilken tur jag har att jag åker om mindre än 2 veckor igen (a)
Jag har skaffat mig otroligt bra vänner där, dom har en stor plats i mitt hjärta.
Nej nu börjar DHW. PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: du vet vem :D

GRAAATTIS hahaha, nu får du vara aktiv puss:*

2011-03-23 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0