nittondemajtvåtusenelva.

hej gott folk, jag hoppas ni mår bra!
Jag ligger i sängen och är värsta deppig, denna skolan tar död på mig. Har naturkunskaps pro imorgon, och jag fattar NOLL och då menar jag verkligen noll. Men men gjorde iaf klart debbat artiklen som jag ska reovisa imorgon. Resten utan helgen blir bara plugga..

Förresten förra helgen firade vi vår vän ilir, bästa killen fyllde 22 år :) Jag hade det verkligen över kul. lite synd att grannana gnällen men det var verkligen lyckad kväll. Blev all in som aldrig förr, man mådde ju bajs i söndags haha!
Ett stort tack till han för allt.
Nu måste jag plugga vidare, ha det bra..

Jag och ficko :) puss på dig min vän

Kommentarer
Postat av: shoockis

oooppa znalasi upptadetari :D

2011-05-21 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0